ia mitt i livet

Alla inlägg under september 2010

Av Ia - 2 september 2010 22:23

Igår var ju min första "riktiga" dag på jobbet vilket betydde att Gustafs pappa skulle ta hand om junior alldeles ensam för första gången. Jag tror nog att det hade gått ganska bra. När jag kom hem vid lunchtid satt de på golvet och lekte med några av Gustafs alla leksaker samtidigt som antikdeckarna var på TV. Jag misstänker att pappa P mer tittade på TVn är lekte med Gustaf, men han gjorde i alla fall ett gott försök att låtsas. Det var i alla fall helt underbart att få komma hem till den lille tjockisen (och då menar jag Gustaf, inte hans pappa) igen. Resten av dagen blev det mys, promenad och teletubbies.


Idag har vi varit en sväng i Motala och hälsat på katterna Agnes och Maja från min senaste kull. Någon av dem ska få bli mamma under hösten/vintern och vi, jag och tjejernas ägare Anette, kom överens om att det är Agnes som är mest redo. Tilltänkte fadern till kullen är inte riktigt bestämd, men jag har mina funderingar... Är ni intresserade av en kattunge besök gärna uppfödningens hemsida: www.dalhemskogen.se


En liten bild på den, förhoppningsvis, blivande mamman.

  

Skapa flashcards