ia mitt i livet

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Ia - 12 februari 2010 08:38

Ja, herregud så snabbt tiden går. Snart bara en månad kvar till lilla pyret gör entré här hemma, eller förhoppningsvis inte här hemma utan på US i Linköping såklart. BB-väskan är packad sedan några dagar tillbaka och den blev visst lite mer välfylld än vad jag hade tänkt mig. Men det är ju så himla svårt att veta hur mycket man ska ha med sig. Jag vill ju att både jag och bebis ska se OK ut de där dagarna, eller dagen, vi är där. Klickade hem ett snyggt mjukisset (om ett sådan kan vara snyggt) från La Redoute till mig själv för några veckor sedan, något som jag tror kommer bli mycket använt både på BB och första tiden här hemma.


Här är bebis siffror för dagen:

  • H*n väger ca 2585 gram
  • H*n är ca 47 cm lång
  • Det är 36 dagar kvar till h*n föds
  • 87% av graviditeten är över

36 dagar kvar, alltså hög tid att ta tag i det där barnrummet till helgen...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards