ia mitt i livet

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Ia - 19 februari 2010 08:42

Herregud vad veckorna rullar på snabbt! Jag har verkligen försökt strukturera upp alllt som ska göras på jobbet innan jag går på ledighet men tiden räcker ändå aldirg till. Det ska i alla fall bli skönt med helg. Kroppen börjar kännas orimligt tung och benen värker efter en heldags undervisning med tillhörande spring för att hjälpa elever. Nästa vecka är det ju sportlov men eftersom vi har kallat in många elever för att jobba lite extra så behöver jag ju inte säga hejdå riktigt än.


I magen är allt bara bra annars (hoppas jag iaf   ). Det märks att det är trångt därinne nu, för liten får inte in några riktiga sparkar längre utan det blir mest försiktiga buffar.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards