ia mitt i livet

Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Ia - 21 februari 2010 18:07

Vissa dagar känns bara lite bättre än andra. Ibland är det lätt att peka ut de ingridienser som dessa dagar bör innehålla men lika ofta är det svårt att sätta fingret på vad som utgör en härlig dag. Just så har det varit idag. Vi har inte gjort något speciellt; städat och tvättat lite, lagat mat och gått en långpromenad, men ändå känner jag mig nu utvilad och full av energi.


Just den där långpromenaden kändes speciellt bra. 6 km avverkades i nästan mitt normala tempo. Lite underligt eftersom jag bara för ett par veckor sedan fick kämpa för att avverka samma sträcka. Antar att det är magen som har sjunkit ned lite och lämnat mer plats åt lungorna...nu närmar det sig verkligen...så spännande!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards