ia mitt i livet

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Ia - 15 april 2011 20:28

Så äntligen kom de idag; Gustafs första steg!! Eller äntligen och äntligen, han är ju inte sen på något sätt (att börja gå mellan 8-20 månader är visst normalt) men eftersom kusinen gick innan han fyllde 10 månader har det ju känts som att Gustaf ligger lite efter. Han har kunnat stå helt själv under några veckor nu, utan att riktigt våga ta det där avgörande lilla steget. Men så nu ikväll ställde han sig upp en bit framför mig och gick tre steg för att komma fram till mitt knä! Helt överlycklig blev han och nästan skrek av skratt. Jag blev så förvånad att jag ite fick fram ett ljud först, men sen kom ju ett ljudligt "BRA!!!". Nästn löjligt vad stolt man känner sig nu. Min lille plutt kan gå!!?!

Ovido - Quiz & Flashcards