ia mitt i livet

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Ia - 12 mars 2011 18:19

Vi laddar för fullt nu! :)


  

Av Ia - 12 mars 2011 16:29

När jag nu nämnde min underbara bärsele i förra inlägget kan jag ju passa på att göra lite mer reklam för den, för den är helt fantastisk. Skön att bära, avlastar rygg och axlar och Gustaf sitter så skönt i den att han somnar efter ett par minuter. Jag har tänkt använda den under vårens och sommarens små vandringar. I år hade jag tänk bege mig till Kolmårdsskogarna och så till gamla hemtama Bergslagsleden såklart. Åh, vad jag längtar till sommar och (lagom) värme!


Bild från ergobaby.eu

  

Av Ia - 12 mars 2011 16:05

Idag tar vi det ganska lugnt. Har bakat lite, Gustaf har haft besök och fått present och sen har vi tagit en lång härlig promenad med G i Ergo-selen. Nu blir det fika!

  

Ovido - Quiz & Flashcards