ia mitt i livet

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Ia - 13 mars 2011 21:14

För just nu kokar jag över om jag inte får ur mig lite aggressioner! För mig betyder helgen att man spenderar lite tid tillsammans och det känns ännu viktigare nu när vi har Gustaf. Så självklart gjorde inte jag några planer på egen hand för helgen utan förutsatte att vi skulle spendera den tillsammans. Tji fick jag, big time! Gårdagen spenderade älskligen med att inspektera sin avgudade skog och idag var det visst målning, avloppsrensning och krattning som stod på schemat. Ibland förstår jag inte riktig hur han tänker, är det så fruktansvärt att umgås med oss att han hittar på alla de här sysslorna bara för att komma ifrån, eller är det så enkelt att han inte tänker alls?? Det är ju så LÄTT att hålla en kvinna vid gott humör. Några vackra ord om hennes utseende, hennes intellekt och hennes matlagning, en liten utflyckt på söndagen och en present då och då, mer krävs ju inte. Ändå klampar han i klaveret gång på gång. Man förstår ju att världen är på väg utför, det är ju övervägande män som styr den...

Ovido - Quiz & Flashcards